Jak nakupovat
Jste v našem shopu poprvé? >>>
ZAČNĚTE ZDE REGISTRACI <<<Tento e-shop není propojen online se stavem skladu. Stav skladu u jednotlivých položek je pouze orientační a vyjadřuje obvyklé množství zboží na skladě, a může se od skutečného lišit.
V našem obchodě si můžete objednat následovně:
- Objednávka provedená přímo na stránkách vložením do košíku
- u každého nabízeného výrobku je tlačítko KOUPIT, kterým si přidáte výrobek do Vašeho košíku
- políčko před tlačítkem KOUPIT je určeno pro zadání požadovaného počtu kusů
- v pravém horním rohu obrazovky máte neustále na očích aktuální stav Vašeho nákupu
- objednávku dokončíte vyplněním svých údájů, registrovaní klienti vyplní své přihlašovací jméno a heslo
- Objednávky provedené telefonem
- kontaktujte, prosím, naše obchodní oddělení
- obchodník s Vámi provede celou objednávku po telefonu a zadá ji do objednávkového systému
- zavedená objednávka telefonicky Vám bude samozřejmě zaslána na Váš email
- Objednávky pomocí e-mailu
- zašlete, prosím, na adresu Vaši objednávku
- uvádějte, prosím, přesné názvy výrobků, jejich kód a počet kusů
- nezapomeňte, prosím, uvést Vámi zvolený způsob platby, dle našich platebních podmínek
- pokud je adresa dodání odlišná od fakturační adresy, nezapomeňte, prosím, toto rovněž vyznačit
- Objednávky provedené telefonem
Pokud jste zvolili platbu převodem předem na účet, postupujte následovně:
Před provedením platební transakce si ověřte telefonicky či e-mailem na avonprotebe.cz@seznam.cz skladovou dostupnost
nebo počkejte na zprávu o vyřízení a výzvu k úhradě.
Platbu proveďte poté s následujícími údaji:
číslo účtu: 1015047674 /6100
VS : = č.objednávky
částka: z objednávky včetně poštovného
Zboží Vám bude odesláno ihned po připsání platby na náš účet.
Co se stane v případě, že si nevyzvednu zásilku?
Případy, kdy zákazník nepřevezme nebo nevyzvedne zásilku objednanou v našem e-hopu, je informován mailem a sms, je mu zasláno k úhradě marné poštovné a náklady na balné. Neuhradí-li toto je předán naší externí firmě pro vymáhání pohledávek, jako případ porušení obchodních podmínek a podmínek řádně uzavřené kupní smlouvy. Zároveň je uveřejněn na stránkách problematických zákazníků www.nespolehlivizakaznici.cz, odkud jej po uhrazení odstraníme.
Jednotlivé případy jsou řešeny v souladu se zákonem. Upozornujeme, že částka vymáhaná externí firmou se mnohonásobně navýší o náklady této firmy, zároveň firma takové klienty zařazuje do registrů bank a pohledávek.
Důrazně tedy upozorňujeme zákazníky, aby si u nás neobjednávali zboží, pokud o něj nemají skutečně zájem. Předejdou tak zbytečným komplikacím. Případně lze objednávku snadno zrušit e-mailem či telefonicky ještě před odesláním zásilky.
Děkujeme za pochopení.