Jak nakupovat

Jste v našem shopu poprvé? >>>  ZAČNĚTE ZDE REGISTRACI  <<<

Tento e-shop není propojen online se stavem skladu. Stav skladu u jednotlivých položek je pouze orientační a vyjadřuje obvyklé množství zboží na skladě, a může se od skutečného lišit.

V našem obchodě si můžete objednat následovně:

  1. Objednávka provedená přímo na stránkách vložením do košíku
  • u každého nabízeného výrobku je tlačítko KOUPIT, kterým si přidáte výrobek do Vašeho košíku
  • políčko před tlačítkem KOUPIT je určeno pro zadání požadovaného počtu kusů
  • v pravém horním rohu obrazovky máte neustále na očích aktuální stav Vašeho nákupu
  • objednávku dokončíte vyplněním svých údájů, registrovaní klienti vyplní své přihlašovací jméno a heslo
    1. Objednávky provedené telefonem
      • kontaktujte, prosím, naše obchodní oddělení
      • obchodník s Vámi provede celou objednávku po telefonu a zadá ji do objednávkového systému
      • zavedená objednávka telefonicky Vám bude samozřejmě zaslána na Váš email
    2. Objednávky pomocí e-mailu
      • zašlete, prosím, na adresu Vaši objednávku
      • uvádějte, prosím, přesné názvy výrobků, jejich kód a počet kusů
      • nezapomeňte, prosím, uvést Vámi zvolený způsob platby, dle našich platebních podmínek
      • pokud je adresa dodání odlišná od fakturační adresy, nezapomeňte, prosím, toto rovněž vyznačit

Pokud jste zvolili platbu převodem předem na účet, postupujte následovně:
Před provedením platební transakce si ověřte telefonicky či e-mailem na avonprotebe.cz@seznam.cz skladovou dostupnost
nebo počkejte na zprávu o vyřízení a výzvu k úhradě.

Platbu proveďte poté s následujícími údaji:

číslo účtu: 1015047674 /6100
VS : = č.objednávky
částka: z objednávky včetně poštovného

Zboží Vám bude odesláno ihned po připsání platby na náš účet.

Co se stane v případě, že si nevyzvednu zásilku?

Případy, kdy zákazník nepřevezme nebo nevyzvedne zásilku objednanou v našem e-hopu, je informován mailem a sms, je mu zasláno k úhradě marné poštovné a náklady na balné. Neuhradí-li toto je předán naší externí firmě pro vymáhání pohledávek, jako případ porušení obchodních podmínek a podmínek řádně uzavřené kupní smlouvy. Zároveň je uveřejněn na stránkách problematických zákazníků www.nespolehlivizakaznici.cz, odkud jej po uhrazení odstraníme.
Jednotlivé případy jsou řešeny v souladu se zákonem. Upozornujeme, že částka vymáhaná externí firmou se mnohonásobně navýší o náklady této firmy, zároveň firma takové klienty zařazuje do registrů bank a pohledávek.

Důrazně tedy upozorňujeme zákazníky, aby si u nás neobjednávali zboží, pokud o něj nemají skutečně zájem. Předejdou tak zbytečným komplikacím. Případně lze objednávku snadno zrušit e-mailem či telefonicky ještě před odesláním zásilky.

Děkujeme za pochopení.